شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته سه‌شنبه 4 شهریور 1399/ شماره 103
پت ها درگیر و دار رقابت، نیما به یک قدمی 20 هزار تومان رسید، افزایش قیمت ها در بازار آزاد، تکرار دلار صرافی‌ها، معاملات نفت در قیمت 45 دلار و صعود 41 هزار واحدی بورس تهران
پست های رادیویی مرتبط:

پت ها درگیر و دار رقابت
هر چند امروز، درصد رقابت های گریدهای پت بطری نسبت به هفته قبل کمتر بود، اما کماکان پت های بطریِ پرطرفدار در بالای مرز 20 و 30 درصد رقابت شدند. البته رقابت ها برای پت های نساجی نسبت به هفته قبل، بیشتر بود و هنوز افزایش عرضه های وعده داده شده، به کمک این بازار نیامده اند. در سایر گروه های پر مصرف و رایج مثل گریدهای نایلون و نایلکس، رقابت ها، کمی بیشتر از هفته قبل بود و به تعداد کالاهایی که زیر رِنج 10 درصد رقابت می شدند، افزوده شد.

نیما به یک قدمی 20 هزار تومان رسید
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز 199 تومان نسبت به یکشنبه بالاتر رفت و به 19 هزار و 642 تومان رسید. نکته مهمِ امروزِ دلار نیمایی، میانگین روزانه بود که تا 19 هزار و 918 تومان پیش رفت و در حال پیش روی به مرز 20 هزار تومان است. این را بدانیم میانگین هفتگی دلار نیمایی از ابتدای امسال 6 هزار و 48 تومان افزایش دارد.

افزایش قیمت ها در بازار آزاد
قیمت های بازار، در تعقیب دلار نیمایی هستند. هر روز که دلار نیمایی به صعود ادامه می دهد، قیمت ها در بازار هم یه گام به پیش بر می‌دارند. امروز عمده کالاها هم نیم نگاهی به دلار نیمایی داشتند، هم معاملات بورس کالا. پ پ های شیمیایی به جبران کسری صعود خود در مقابل پ پ های نساجی پرداختند. سنگینِ اکستروژن، سنگینِ فیلم، سنگین بادی، سبک خطی و تزریقی ها هم در صف افزایشی ها ایستادند تا چهره ی بازار، کماکان صعودی باشد.

تکرار دلار صرافی‌ها
صرافی بانک ملی امروز قیمت هر دلار را بدون تغییر نسبت به روز گذشته، 22 هزار و 480 تومان اعلام کرد. اختلاف قیمت فروش دلار صرافی‌ها از ابتدای امسال تا امروز 7 هزار و 580 تومان افزایش داشت.

معاملات نفت در قیمت 45 دلار
قیمت نفت که معاملات روز گذشته را با 45 دلار و 5 سنت به پایان رسانده بود، معاملات امروز را نیز در همین قیمت پی گرفت. قیمت این لحظه هر بشکه نفت برنت 45 دلار و 26 سنت. قیمت هر بشکه نفت آمریکا 42 دلار و 58 سنت.

صعود 41 هزار واحدی بورس تهران
شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 41 هزار واحد افزایش به 1 میلیون و 650 هزار صعود کرد. شاخص کل در پایان معاملات امروز1 میلیون 650 هزار واحد رسید.

تیم تولید محتوای آنچه شنیدید:
نگارش متن: پروین هایری و سحر معصومی
سردبیر: محمود حق وردی
گوینده: عاطفه آقایی
شبکه های اجتماعی: امیر سحرخیز

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟